In deze les lichamelijke expressie moesten de leerlingen beeldhouwen.
Eén leerling was de beeldhouwer en moest zijn standbeeld (andere leerling) een vorm aangeven binnen het thema.
Op de eerste foto zie je het thema dieren. We zien: een slang, een dolfijn, een konijn,...
Op de tweede foto zie je het thema sport. We hebben: een discuswerper, een renner, een gewichtheffer, een tennisser, iemand in de startblokken,...
Na een korte rondvraag, eens terug in de klas, bleek dat iedereen dit leuk vond.
Geslaagd dus!
5 opmerkingen:
Hallo,
Nee, ik ben jullie nog niet vergeten. Ik kijk elke week eens op de blog. En waaaaaw..., jullie doen heel veel prettige activiteiten. Het doet deugd om de foto's te bekijken.
Groetjes aan iedereen daar,
juf Katrien P
Hallo,
Morgen doe ik zeker aan iedereen de groetjes.
Ik probeer af en toe eens een 'leuke' opdracht te doen...ens geen wiskunde, taal.
Ik heb namelijk nog 2 leuke verrassingen in petto voor de laatste week... Morgen komen de kinderen het te weten... spanneeeeend!!! Foto's volgen zeker :)
juf Jessica
juf je doet zoveel leuke dingen met ons dankje daarvoor en als je nog eens zo een spel wilt doen ik doe altijd mee hoor!
Ik heb heel erg genoten van jullie Sint-Maartenstoneeltje! Prachtig gedaan! Dikke proficiat aan de kinderen en aan de juffen!
iedereen vond het toneel spellen
vast heel tof
Een reactie posten